sobota, 8 grudnia 2012

Lakier Miss Sporty Lasting Colour - zielonomorski


Ten lakier odleżyn chyba już dostał w moim pudełku z lakierami. Kupiłam go latem, bo kolor mnie zachwycił, ale jakoś tak nigdy okazji nie było, żeby go użyć. Wczoraj miał swoją premierę i kolorem  jestem zachwycona!




W buteleczce to ciemna zieleń z morsko-turkusowym zabarwieniem. Na paznokciach jest bardziej ciemnozielony




 

z lampą:




Producent deklaruje, że ma trwać na paznokciach do 7 dni. Słowo "do" ma tutaj kluczowe znaczenie i jakie wygodne dla celów marketingowych :) To, co widzicie, to lakier po 24 godzinach, a końcówki już zaczynają się ścierać ...





... a to nie jest goły lakier, bo pod nim jest odżywka Eveline, a na wierzch nałożyłam jak zawsze Essie "good to go". Nie jestem etatową sprzątaczką, lakier ma za sobą tylko wieczorny prysznic, kilkakrotne mycie rąk i małe zmywanie w rękawiczkach ... Z trwałością więc słabiutko i po 7 dniach wyglądałby z pewnością jak po 1 dniu na froncie w okopach. 

Pierwsza warstwa lakieru schnie szybko. musimy jednak nałożyć drugą, bo są prześwity i to znaczne. Jak schnie druga warstwa nie wiem, bo Essie załatwia sprawę w kilka chwil :)

Pędzelek standardowy, wygodny, nie musimy się namachać, żeby pokryć całą płytkę






Cena lakieru niecałe 6 złotych. Często są w promocji.

Kolor polecam, bo wygląda pięknie, ale sam lakier raczej dla tych, które lubią malować paznokcie co 2 dni i przede wszystkim, mają na to czas. 


Co o nim sądzicie?





2 komentarze:

  1. Kolorek extra! Chciałam kupić ale jakos tak inny wzięłam, a teraz to żałuję hehe Jak będę w rosmanie to jednak go wezmę

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tak jakoś bez przekonania go kupiłam, promocja była :) I swoje przeleżał, a teraz maluję nim paznokcie non stop :)

    OdpowiedzUsuń